صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

ملت ایران سیلی خواهد خورد!

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

متأسفانه برخی برای نفی استقلال تئوری‌سازی می‌کنند و از استقلال به عنوان «انزوا» و یا یک مسئله‌ی کم‌ارزش یاد می‌کنند، که این خطایی بسیار مهم و خطرناک است.

تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و تلاش برای منحرف کردن صراط مستقیم ملت ایران است و اگر راه امام گم یا فراموش و یا خدای نکرده عمدا به کنار گذاشته شود، 

ملت ایران سیلی خواهد خورد.  

همه بدانند که هدف دشمن بازگشت به دوران سلطه‌ی بی قید و شرط خود بر این کشور است و اخم، لبخند،وعده و تهدیدهای او نیز برای دستیابی به همین هدف است.

 امام رحمه‌الله با مستکبرین سر آشتی نداشت، واژه‌ی "شیطان بزرگ" برای آمریکا یک ابداع عجیب از طرف امام است و امتداد معرفتی و عملیِ تعبیر "شیطان بزرگ" بسیار زیاد است زیرا وقتی به کسی لقب شیطان داده می‌شود، رفتار و برخورد و احساسات باید در چارچوب "شیطان‌صفتی" او باشد.  
امام تا آخرین روز حیات خود، همین احساس را نسبت به آمریکا داشت و ضمن آنکه تعبیر "شیطان بزرگ" را به‌کار می‌برد، از بن دندان هم به آن اعتقاد داشت.

بیانات امام خامنه ای
14 خرداد سال 94/
حرم امام خمینی(ره)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴
افسر مولا

نظرات  (۱)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۷ رحمانیان. عباسی
سلام دوست گرامی.لطفا به وبلاگم سر بزن و مطلب ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان رو بخون و تعداد صلواتی که تمایل داری هدیه کنی در قسمت نظرات وبلاگم بنویس .اجر شما با حضرت زهرا (س).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی