صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

"بازتاب نامه دوم امام خامنه ای"

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ
نامه استاد دانشگاه اوتاوا در پاسخ به نامه دوم امام خامنه ای به جوانان غربی

سید علی خامنه ای عزیز؛

درست است که من از نظر سن و سال، جوان نیستم اما نامه 29 نوامبر 2015 شما به جوانان غربی را با شیدایی و علاقه بسیاری خواندم. این نامه قلب و فهم مرا به هیجان آورد.

ایران واقعاً از اینکه رهبری مانند شما دارد خوشبخت است.

ما در کانادا فقط سیاست مداران کوچک دورو، مغرض و خودشیفته ای داریم که برای نفع شرکت های بزرگ و خواسته های ایالات متحده رقابت می کنند و کسانی که در رسانه ملی شعارهای کلیشه ای می دهند.

من واقعاً از تحلیل عمیق روانشناسانه و ژئوپولیتیکال شما در مورد ریشه های تروریسم بین الملل قدردانی می کنم. من باور دارم که تفسیر شما به شکلی بنیادین صحیح است و من از ارتباطی که شما با این حقیقت برقرار کرده اید، شگفت زده ام.

من امید دارم که جوانان غربی نامه شما را مطالعه کرده و به آن نگاهی واکاوانه خواهند داشت و امید دارم که این نامه بیداری قلب و ذهن غربی ها را سرعت می بخشد.

با احترام و سپاس
دنیس رنکورت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
افسر مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی