صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

"دل است دیگر!"

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ
سرت را بلند کن،
به آسمان زل بزن،
ستاره ها را میبینی؟
لوح دلم همچون آسمان شب شده است...
پر از نقطه
نقطه های ریز سفید
هر روز دلتنگتر میشوم و با هر بار دلتنگی، روی دلم یک نقطه میگذارم...
میخواهم آنقدر یادت کنم که تمام نقطه های دلتنگی ام،لوح دلم را سپید کنند و آسمان دلم روشن شود از آفتاب
ای شهید
من درجستجوی نورم...
نوری که ستارگان هم در آن محو شوند...
ای شهید،
من دلم "نُورٌ عَلی نُور"
میخواهد...
دستم را بگیر که سخت محتاجم...
ای شهید
ای که خدا را به نظاره نشسته ای ،
لیلة الرغائب نزدیک است
برایم دعا کن...



"دل نوشته افسر مولا به شهید حسین خان احمدی"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
افسر مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی