صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یک جفت کفش کربلایی

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ


بزرگی می گفت هروقت کارت به جایی رسید که از دست هیچ کسی کاری بر نمی آمد 

باید کوله ات را ببندی و بروی کربلا...

امسال دهمین سال حضورم در شلمچه خواهد بود...

دو سال قبل که در تاریکی هوا, شلمچه را ناگزیر ترک کردم...گفتم من آدم خداحافظی نیستم...باز هم میخواهم از سپهر شلمچه تنفس کنم...

دو سال گذشت 

دوسالی که شهدا مرا قدم قدم با خودشان بردند پیاده روی اربعین سیدالشهدا...

حالا همان کفش کتانی را پوشیده ام...

راهی شلمچه ام...

من با این کفش, پا به پای اهالی شلمچه و طلاییه و هویزه و...راه رفته ام.

مگر میشود مسافری کفش همسفرش را نشناسد؟!

آی شهدا 

من باز هم نتوانستم اسفندم را در شهرم خلاص کنم...هفته آخر اسفند های عمرم یک دهه است که به خاک های غروب شلمچه و ظهر طلاییه پیوند خورده...


ممنونم از دعوتتان

کاش روز حساب که می رسد...

حسابرسی پاهایم به این کوتاهی باشد:

از شلمچه تا کربلا


سفرنامه افسرمولا

#اهواز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
افسر مولا

نظرات  (۲)

کفش های سپهرگردی..
خوش به سعادتتون:'(

۲۸ اسفند ۹۵ ، ۰۶:۲۳ انسانم آرزوست
سلام ....به عنوان یک نسل سومی میگم شما خیلی خوب مینویسید. مطالبتون واقعا به آدم تلنگر میزنه ...کاش بیاید تو فضاهای دیگه به خصوص اینستاگرام بنویسید تا هم بیشتر دیده بشید و هم تاثیر گذاری بیشتر بشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی