صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

من اعتراض دارم...

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ب.ظ

من اعتراض دارم

پر از سوالم 

اما اطرافم پر از افرادی پر از سوال است....

کسی مرا نمیفهمد

خدایا 

کاش آدمهایی را جلوی من سبز کنی که

چون آفتاب باشند و من برای رسیدن به آنها

قد بکشم!

دلم از اینهمه فقر علمی میسوزد

ثانیه های عمرم همچون ساعت شنی درگذر است

من هنوز نیافتم کسی را که برایم آفتاب باشد

کاش در همسایگی شاه نجف بودم

میرفتم در صحن و سرای حضرت زهرا مینشستم

از دور چشم به نور سرخ داخل پنجره های ضریح 

میدوختم 

و یکی یکی سوالاتم را از مولا میپرسیدم

کاش میشد بجای موسی به دنبال خضر میرفتم و 

تا آخر , کلمه ای حرف نمیزدم و می آموختم...

من با کاسه ی نیمه پر که در دستانم دارم

سعی کردم به فکر کاسه ی خالی اطرافم باشم

اما دیگر توان پر کردن ندارم

خدایا کاسه های خالی اطرافم زیاد است...

راهی نشانم بده که سراب تمام شود و به چشمه ای وصلم کن

که از خجالت نشکنم...


افسر مولا

#آثار شهید مطهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
افسر مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی