صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

نمیخواهم باور کنم...

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ق.ظ


دو هفته تا اربعین مانده 

و من همچنان امید دارم که آن 3 روز را در راه نجف تا کربلا با کوله پشتی ام قدم بردارم

و واو به واو با خودم مرور کنم که وقتی ژولیده و خاکی به دروازه ی شهر کربلا رسیدم 

به امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) چه بگویم...

آقا جان امسال انگار قرار نیست 

هوای مسیر نجف تا کربلا نصیب ریه هایم شود

ریه هایی که هوای پر از دنیااااا دارد...

دل بسته بودم به 

پر کردنش با هوای بهشتی کرب و بلا


من هنوز باور نمیکنم

من هنوز نمیخواهم باور کنم که امسال 

قرار است از تلویزیون 

آدمهایی را ببینم که دو سال پی در پی در کنارشان قدم میزدم


کاش دقیقه 90 مارا بخوانی مولا

این دل هوای حرم دارد


افسر مولا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
افسر مولا

نظرات  (۱)

مثل این که امسال خالصانه خواستی که ارباب دقیقه ی نود دعوتت کرد. کاش خودم هم خالصانه می خواستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی