صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

علی گل پرور در پاسخ به یک خبرگلستان24:

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

شاهرخ سبیل



تا دقایقی نمی دانستم جواب منطقی به این هجو را باید چگونه بنگارم



نویسنده: علی گل پرور
به نقل از سایت هوران، بعد از ملاحظه خبر حواشی برگزاری جشن عقد دو نیروی ارزشی در استان گلستان که توسط سایت گلستان 24 منتشر شد ترجیح دادم اولین حضورم بعد از مدت ها دوری از عرصه فرهنگ با جوابیه ای به این خبر رقم بخورد.
جناب آقای محسن شاکری و مدیریت محترم سایت گلستان 24 از انتشار خبر فوق الذکر بسیار متاثر گشتم و تا دقایقی نمی دانستم جواب منطقی به این هجو را باید چگونه بنگارم. امروز صحبت از تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی کلیشه است زیرا که این عبارات را عده ای دست مایه کرده اند بدون آن که به کنه فرمایش رهبر عظیم انقلاب پی ببرند و صرفا در معابر خود با این عبارات عکسی به یادگار می گیرند.
عقد در جوار شهدای گمنام که هستشان به زعم ما زمینی ها نیست شده است اما حقیقت، هست شدن از نیستی است اقدامی ارزشمند و مبارک است و نمادی از مبارزه فرهنگی .اما استفاده از کراوات توسط کسانی که معتقد به راه شهدا و امام شهدا هستند و در حسرت دیدار آنان لحظه شماری می کند و ارزشی خوانده می شوند امری بعید و محال و ضد است. و جمع دو ضد محال . 
از این رو جمع دو ضد محال است که اگر بنده خود را پایبند به اصولی مبتنی بر اسلام ناب می دانم ، پیروی از مراجع بزرگوار شیعه که تقلید از انان بر بنده واجب شمرده شده است امری بدیهی است و بدون نیاز به برهان و استدلال.آیا یک جوان می تواند هم خود را مقید به اصول اسلام ناب بداند و بنامد و هم بر خلاف حکم مراجع معظم عمل نماید؟و فردی در دفاع از این عمل ،با وضو بر خلاف امر ولی، قلم بچرخاند و از مساله ای در تضاد با ایدئولوژی اسلام دفاع کند و آن را مبارزه قلمداد کند ؟! و بدتر از آن این که آن فرد هم ،عمل خود را عمدی و در خور جنگ نرم بخواند.
ای کاش نویسنده این دفاعیه ی عمل جاهلی، که حکم شرعی آن را هم نمی داند، قبل از آن که وضو می ساخت به رساله مراجع تقلید مراجعه می نمود . جوان مبارز معبر سایبری و مقید به اصول اسلام نمی تواند و حق ندارد از نمادی استفاده کند که تشبه به کفار است که اگر کراوات زدن در امروز مبارزه است بسیاری از امور دیگر نیز بنابر این استدلال غلط مبارزه قلمداد خواهد شد ،مبارزه ای در معبر اسلام ناب آمریکایی! توسط جوان ارزشی که با این حجم تبلیغات به عنوان الگو معرفی می شود.
جناب آقای میم الف، زدن کراوات در خور جنگ نرم نیست!بستن کراوات نگاه جاهلانه به جنگ نرم است! شما حتی نمی دانید جذب حداکثری و دفع حداقلی به چه معناست ؟از شما پوزش می طلبم اما نظرات شما مرا بسیار متاثر کرده است نظرات شما اوج خود باختگی است! بدون شک از کوزه همان برون تراود که در اوست. یکبار دیگر به اهانت هایی که نسبت به بچه هایی که به قول حضرت عالی حزب اللهی هستند رجوع نمایید که در ذیل، متن آن عینا آمده است :


شاهرخ سیبیل

1- بچه حزب اللهی ها با تیپشون جدایی انداختن
2- بچه حزب اللهی ها سطحی نگر هستند
3- بچه حزب اللهی ها عقاید خشک دارند. و با این عقاید خشک موجب فاصله شده اند
4- بچه حزب اللهی ها تخریب می کنند
5- بچه حزب اللهی ها جاهل هستند.
6- بچه حزب اللهی ها بی بصیرت هستند.
جناب میم الف فکر می کنم باید نگاهتان و البته تفسیرتان نسبت به واژه حزب اللهی را منطبق بفرمایید با نظر رهبر معظم انقلاب.
متاسفم که شما 6 اهانت را به صراحت به جوانان مومن نسبت می دهید، به صرف آن که حاضر نیستند تشبه به کفار بکنند و با نظر شما مخالفند. ای کاش قدری هم ،جوانان مقابل را نصیحت می نمودید .نگاه به اصطلاح روشنفکرانه حضرت عالی به اسلام، نگاه آتاترکی و رضا شاهی است! یعنی می توان حزب اللهی بود و کراوات هم زد!نگاهی که به زن و دختران رضا شاه اجازه می دهد بدون حجاب اسلامی وارد حرم حضرت فاطمه معصومه(س) شوند و زمانی که این عمل با مخالفت شیخ بافقی روبه رو می شود، رضا شاه راهی قم می شود و مرحوم بافقی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.
آقای میم الف قرار نیست ما فاصله را با تشبه به کفار کم کنیم قرار است ما فاصله را با منطق و استدلال و برهان کم کنیم همان طور که جوان بوسنیایی به پیروی از بسیجیان ایرانی سربند الله اکبر بر پیشانی خود می بندد و شهید آوینی تصویر او را بر روی جلد نشریه سوره به چاپ می رساند تا بگوید امروز با استدلال و خون شهدای ما، جوانان اروپایی به آرمان خمینی و فرزندان او اقتدا می کنند. و ما حق عقب نشینی از این سنگر را با استفاده از هجو و بیهوده گویی نداریم.


شاهرخ سیبیل


و اما در رابطه با مساله ای که پیرامون حواشی این عقد، از جمله کراوات زدن برخی شهدا مطرح شد و تصاویر آنان را منتشر می کنند باید عرض کنم این استدلالی است غلط. آیا می توان به صرف آن که چند شهید ما و آن هم در زمان طاغوت و در محل کارشان کراوات می زده اند بگویم شهدا هم کراوات می زدند و اشکالی ندارد ما هم کراوات بزنیم! این چه استدلال بی پایه ای بدون توجه به زمان و مکان و روحیات افراد در آن مقطع زمانی است؟! کدام شهید ما بعد از انقلاب از کراوات استفاده کرده است؟ شاهرخ سیبیل حر انقلاب شد از کاباره به جبهه آمد و گمنام شد . شاهرخ فاصله اش را با امام خمینی(ره) کم کرد نه امام خمینی فاصله اش را با شاهرخ!! اما ظاهرا عده ای قصد دارند شاهرخ سیبیل شوند تا فاصله ها کم شود فارغ از آن که شاهرخ از گذشته خود توبه کرده بود و مورد تربیت مکتب خمینی قرار گرفته بود.

شاهرخ سیبیل

حضرت امام خامنه ای مى‏فرمایند: به طور کلى پوشیدن کراوات و دیگر لباس‏هایى که پوشش و لباس غیرمسلمانان محسوب مى‏شوند به طورى که پوشیدن آنها منجر به ترویج فرهنگ منحط غربى شود جایز نیست, (فرقی بین شب عروسی و غیر آن نیست) (ترجمه اجوبه الاستفتاءات مقام معظم رهبری چاپ وزیری ص 503 س 1379)
عده ای می گویند جایز نبودن مساوی با حرام بودن نیست که در این رابطه پیشنهاد می کنم به مطالعه اصطلاحات فقهی بپردازند. در اصطلاح فقهی جایز نبودن مترادف با حرام بودن است!من نمی دانم نیت از انجام این عمل چه بوده است اما می دانم که این عمل و نشر آن موجب ترویج فرهنگی خواهد بود که ترویج آن با فریاد بلندی، به قامت تاریخ روبه رو بوده و سنگر مبارزه با آن را امروز رهبری فرماندهی می کند که ما معتقد به سربازی او هستیم.
علی ای حال به این زوج تبریک عرض می نمایم اما در عین حال لازم دانستم من باب امر به معروف و نهی از منکر چند سطری در پاسخ به این عمل سوال برانگیز فریاد کشم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۳
افسر مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی