صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

هرکی خربزه ایتینگ, پایِ لرزشم سیتینگ لطفا!

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

قیچی رو دستش گرفت

نشست جلو آینه

شروع کرد به  کوتاه کردن موهای جلوی سرش 

هعی کوتاه کرد و دید کج و کوله شده

نیم سانت

یک سانت

یک سانتِ دیگه 

تا به خودش اومد دید شده شبیه .......


خشکش زده بود و چشماش داشت از حدقه میزد بیرون

پلک هم نمیزد😂

بهش گفتم نگران نباش زمان درستش میکنه

 انگار نه انگار!!!! اصلا گوشش بدهکار نبود.

تا گفتم:"درک میکنمت",یهو توپید به من : 

بابا بس کن دیگه,تو اصلا میفهمی الان چه حالی هستم؟😭

گفتم:وجدانا میخوای دقیییییقا بگم چه حالی هستی؟

زد زیر خنده و گفت:خب بگو😀


گفتم:حال اونی که به روحانی رای داده 

و تقویم گذاشته جلوش,هرروز تا 1400 میدوه تا ببینه کی زمان میره جلو و اوضاع عوض میشه لامصب😂

تو هم صبر کن تا موهات  بلند بشه تا بتونی بری سلمونی!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۵
افسر مولا

نظرات  (۲)

خیلی خوب بود😅😅
عنوانشم قشنگ بود☺️
کاش همه انتخابای غلط مثل مو کوتاه کردن باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی