صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

رزق

جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۵۸ ب.ظ

 

همین که از کسی به من رسید 

که میتوانم به شما نامه ای بنویسم

و طلب دعای خیر و یادگاری کنم 

یعنی رزق 

رزقی که این مدت به من نرسیده بود 

نامه مینوشتم؛ پاسخم می دادید 

اما هیچ وقت به ذهنم نرسیده بود چیزی طلب کنم.

امام خامنه ای عزیزم

یادگاری تان به دستم رسید‌.

حالا هرروز هفده رکعت نمازم را

روی سجاده اهدایی شما میخوانم و دلم به دعایتان گرم است .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۲
افسر مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی