صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

ماجرای هدیه نایب امام زمان (عج) به یک طلبه ‌

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ




 در روز دیدار بسیجیان با آقا در جایگاه ویژه بودیم.

کنار چند تن از دوستان نشسته بودم که در پایان مراسم می‌خواستم به طرف آقا برای گرفتن چفیه بروم که موفق نشدم.

یکی از دوستان از من خواست تا با اشاره چفیه را از آقا بخواهم که خدا را شکر این لطف آقا شامل حالم شد و

با وجود آنکه عده زیادی طالب آن بودند،
 
آقا پس از درآوردن چفیه با اشاره به محافظان فرمودند که چفیه به من داده شود.

چفیه را گرفته و در داخل قبا گذاشته و آن را بیرون از مصلی آوردم و خودم را تبرک به عطر و بوی چفیه کردم و

شنیده بودیم روزهای قبل خیلی‌ها برای تصاحب چفیه آقا دست و پا می‌شکنند و از اینکه از نائب امام زمان


(عج)، رهبر انقلاب این هدیه ارزشمند را دریافت کرده‌ام، سجده شکر به جای آوردم.


  وقتی که بیرون آمدم خیلی‌ها دیدند چفیه آقا دست من است، به انحای مختلف می‌خواستند تا چفیه را به

آنان بدهم ولی چون می‌دانستم این چه هدیه گرانبهایی است و با چه زحمتی بدست آوردم، آن را مثل


طوطیای چشمم حفظ می‌کنم و خواهم کرد.


  بعد از آن که به منزل رفتم، وقتی آن خبر را به گوش پدر و مادر و خواهران و خانواده همسرم رساندم آنان همه

اشک شوق ریختند و این هدیه رهبری را زیارت و خود را متبرک به آن کردند.

با خود عهد بستم که هدیه آقا را سجاده نمازهای شب خود قرار داده و از آن به بهترین شکل مراقبت کنم.

در آن روز به خاطر ازدحام جمعیت زیر دست و پا افتادم ولی به خاطر عشق به رهبری هیچ احساس نکردم.

راستی اگه یه روزی اشاره آقا شامل حال تو بشه چیکار میکنی؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
افسر مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی