صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

شهید علی خلیلی،شهید امر به معروف و نهی از منکر

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

بخشی از نامه شهید خلیلی به امام خامنه ای،

15 روز قبل از شهادت:

....اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام

بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند 

میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!مملکت قانون و نیروی انتظامی دارد!

ولی آن شب اگر من جلو نمی رفتم، ناموس شیعه به تاراج میرفت

 و نیروی انتظامی خیلی دیر میرسید. شاید هم اصلا نمی رسید…

یک آقای ریشوی تسبیح بدست وقتی فهمید من چکار کرده ام گفت:

پسرم تو چرا دخالت کردی؟ قطعا رهبر مملکت هم راضی 

نبود خودت را به خطر بیندازی!

من از دوستانم خواهش کردم که از او برای خرج بیمارستان کمک نگیرند،

 ولی این سوال در ذهنم بوجود آمد که آقاجان واقعا شما راضی نیستید؟؟

 آخر خودتان فرمودید امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز شب واجب است.

آقاجان!

بخدا دردهایی که میکشم به اندازه ی این درد که

 نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمیکند. 

مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را 

امر به معروف و نهی از منکر تشریح نفرمودید؟

مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه

 تذکر لسانی است؟

یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی گری دارند

 حرف شمارا نمی فهمند؟؟؟ یعنی شما اینقدر بین ما غریب هستید؟؟؟

.....



و اما بیانات امام خامنه ای در 22 تیر ماه سال 71:

به من نامه مى‌نویسند؛ بعضى هم تلفن مى‌کنند و مى‌گویند: «مانهى از منکر مى‌کنیم. 

اما مأمورین رسمى، طرف ما را نمى‌گیرند. طرف مقابل را مى‌گیرند!» 

من عرض مى‌کنم که مأمورین رسمى - چه مأمورین انتظامى و چه مأمورین قضایى -

حق ندارند از مجرم دفاع کنند. باید از آمر و ناهى شرعى دفاع کنند. 

همه دستگاه حکومت ماباید ازآمربه معروف وناهى از منکر دفاع کند.این، وظیفه است.

اگر کسى نماز بخواند و کس دیگرى به نمازگزار حمله کند، 

دستگاههاى ما از کدامیک باید دفاع کنند؟ 

از نمازگزار یااز آن کسى که سجّاده رااز زیر پاى نمازگزار مى‌کشد؟ 

امر به معروف و نهى از منکر نیز همین‌طور است.

 امر به معروف هم مثل نماز، واجب است...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۰
افسر مولا

نظرات  (۱)

خداوند روحش روغریق رحمت کنه.جهره ی معصومش بااون تسبیح تودستش هیج وقت ازذهنم پاک نمیشه.پیشنهادمیکنم دررابطه بانهی ازمنکرکتاب "مردان آندلس" روبخونید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی