صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

"هرچهارسال یکبار"

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ
اولین بار که دیدمتان,هزار دل عاشقتان شدم.
مرا مجنون کردید و راهی شهر و دیارم نمودید.
4 سال طول کشید تا دوباره وصال را به معنای واقعی وصال تجربه کنم.
حالا قرار ما هر چهارسال یکبار شده بود...
راستی عاشقی را سراغ دارید که معشوقش را هر 4 سال یکبار ببیند و زنده بماند?!
قرار سوم ما ,سال 94 بود...بی خیال شده بودم ,اسفند از نیمه گذشته...
امروز تلفنم به صدا در آمد و نوید سومین دیدارم را با حضرت امام خامنه ای داد...
12 سال است که شوریده ات هستم و خونم برای دفاع از شما در رگ هایم غلغله میکند...
هربار مرا میخوانی با دست پر برمیگردانی,اندازه ی چهارسال آذوقه ی راهم را در کوله بارم میگذاری,
و من،
هر بار اشکبار تر,
هربار شرمسار تر,
هربار دلتنگ تر...


خدایا محبوبم را در پناهت حفظ بفرما.
سلامتی مولا و امامم صلوات.

وصالنامه افسرمولا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
افسر مولا

نظرات  (۳)

سلام
نظر به اولیاء الله قطعاً منشاء خیر و برکات است.
نائب الزیاره باشید.
التماس دعا
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۸ سمان...مجتمع سادات..یادش بخیر
سلام عزیزم
خوش بحالت...
چ جوری داری میری؟؟من نمیتونم بیام با شما؟؟خیلی دلم میخاد برای دیدار بیام ولی تاحالا قسمت نشده...

امان ازدلم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی