صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

"قلب"

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ق.ظ
شنیده ام شما به ما سر میزنید،ما شما را نمیبینیم یا میبینیم اما نمی شناسیم...
امروز نشستم پشت رایانه ام و یک صندلی هم مقابلم گذاشتم ،بعد آهنگ صبح امید حامد زمانی را با صداى نسبتا بلند پخش کردم.
من ،شما ،نگاه خیسم که خشک شده بود به صندلی.
حرف های دلم داشت پخش میشد و قدمهای اشک چشمهایم،سکوت دلم را میشکست...
سری به ما بزن یا اباصالح المهدی

تعجیل در فرج،صلوات
افسرمولا



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
افسر مولا

نظرات  (۱)

۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۱ مهمان همیشگی
تاکه درمعشوقه نباشدکششی.کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد....
دلم میخاست حالاکه شدم رزمنده این جنگ،فرمانده ام راببنم.صدایش رابشنوم.روبرویش بنشینم با او دردودل کنم..
کاااااش من وتو،مولا جان،هرچندوقت یکبارقرارملاقات داشتیم...
لا اقل توی خواب
حالاکه مرا انتخاب کردی به عنوان سربازت.بیا وبامن حرف بزن.اگرلایق این نعمت نیستم.لا اقل ازطریق نشانه ها بامن سخن بگو،به من گرابده
شایدهم لایق این هم نباشم
اما مرا چون حر  فرض کن...
گر حر،  راه واب  را بر امام زمانه اش بست

من با گناهانم راه ظهورت رابستم....
مولایم.دعایم کن
باکسب رضایت نائب ت ازین دنیا روم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی