صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

صدای نسل سوم

"کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...شیعه می پژمرد اگر زینب نبود"

پیام های کوتاه
  • ۲۷ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۱
    "مرگ"
  • ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۹
    "دعا"
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

حق الله

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ


پسری در فامیل نمانده بود که به خانواده ام درخواست خواستگاری نداده باشد. درزیبایی سرآمد دختران فامیل بودم. از آن دخترهای چادری و آفتاب مهتاب ندیده .تا اینکه بالاخره با یک آقازاده ی سربه راه و به قول فامیل،آدم حسابی ازدواج کردم.هرچه از روزهای با هم بودنمان می گذشت بیشتر عاشق امیرمسعود میشدم.با خانواده ی همکارانش زیاد به رستوران می رفتیم.امیرمسعود برای خودش کله گنده ای بود.این را بعد از ازدواج متوجه شدم و هر روز بیشتر درعشقش غرق میشدم...خوشبختی مطلق...کم کم به چادرم غر میزد.اوایل با تبسمی رد میشدم اما به جایی رسید که آن روزهای خوب داشت مثل یک لیمو شیرین رو به تلخی می رفت.می گفت:هیچ کدام از همسران دوستانم و حتی همکارانم مثل تو چادر نمیپوشند! خب مگر چه می شود؟! کسی کارشان دارد؟!کسی آنها را می دزدد؟! ⚡ من که راضی نیستم تو چادر سر کنی! با هرکه این مشکلم را مطرح می کردم میگفتند: خوب راست می گوید.این زیبایی که تو داری همه آرزویش را می کشند،حالا وقتی شوهرت راضی نیست تو میپوشانی خودت را که چه؟! شوهرت برایت مانتوی 500هزار تومانی میخرد که ببیند نه اینکه پنهانش کنی! مگر مسلمان نیستی؟ پس رضایت شوهرت چه می شود؟!⚡ حالا گیریم آرایش ملایمی هم خواست مگر بد است؟! ⚡ اسلام مگر جز آراستگیست؟! عشق امیرمسعود آنقدر در قلبم نفوذ داشت که توان دیدن اخم وآزردگی اش را نداشتم و چادرم را برداشتم و شدم یکی مثل بقیه همکارانش...داشت بال در می آورد...به این مناسبت یک سور حسابی هم داد...روزهای تازه می رسید اما برایم عادی نمی شد. من چادرم را میخواستم...آن حریم کلامی که قبل از مانتویی شدنم دوستان و همکارانش رعایت میکردند دیگر خبری از آن نبود...آزارم میداد...اما بخاطر امیر مسعود چیزی نمیگفتم تا اینکه پیامکی از یک دوست قدیمی که از قضا مرا در خیابان با امیرمسعود دیده بود، برایم رسید:


آیت الله جوادی آملی می فرمایند:

حرمت زن نه اختصاص به خود زن دارد، نه مال شوهر و نه ویژه برادران و فرزندانش می باشد، همه ی اینها اگر رضایت بدهند، قرآن راضی نخواهد بود، چون حرمت زن و حیثیت زن به عنوان حق الله مطرح است .

حجاب زن حقی است الهی ٬ عصمت زن"حق الله" است٬ زن به عنوان امین حق الله از نظر قرآن مطرح است.

زن باید این مسئله را درک کند که حجاب او تنها مربوط به خود او نیست تا بگوید من از حق خودم صرف نظر کردم.

حجاب زن مربوط به مرد نیست تا مرد بگوید من راضیم .

حجاب زن مال خانواده نیست تا اعضای خانواده رضایت دهند .

🌸 حجاب زن حقی الهی است

🌸 


نویسنده: افسر مولا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۹
افسر مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی